11 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات قلب و عروق

دانشگاه علوم پزشکی تهران

حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق

حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق

بیست و دومین کنگره آترواسکلرز در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ بیست و دومین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق بعد از چندسال تعطیلی مجددا با استقبال کم نظیر متخصصین و اساتید و صاحبنظران حوزه قلب و عروق کشور در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. 
آنچه که در میان این تورنمنت علمی نفس گیر مشتمل بر ۲۲۶ سخنرانی توسط ۱۷۶ سخنران جلب توجه می کرد حضور پرشور و تاثیرگذار اساتید مرکز قلب تهران در سخنرانی ها و پانل های علمی این کنگره بود به نحوی که مدیریت تعداد زیادی از  برنامه های علمی این کنگره توسط اساتید مرکز قلب تهران انجام شد و خوشبختانه با استقبال بی نظیر متخصصین قلب و عروق کشور رو برو شد. این استقبال در حدی بود که در غالب برنامه های علمی صندلی های سالن ها گنجایش حضار را نداشته و تعداد فراوانی با اشتیاق فراوان به صورت ایستاده بحث های جذاب و چالشی را دنبال می کردند. 
دکتر مجتبی سالاری فر، دکتر علی محمد حاجی زینعلی، دکتر محمد علیدوستی، دکتر حسن آقاجانی، دکتر محمد صادقیان، دکتر یاسر جناب، دکتر فرزاد مسعودکبیر، دکتر علی بزرگی، دکتر مسیح تاجدینی و دکتر محمد صاحب جمع از جمله اساتیدی بودند که به عنوان عضو کمیته علمی این کنگره نقش آفرینی کردند.
 از اتفاقات جدید کنگره اخیر حضور غرفه ژورنال علمی مرکز قلب تهران در قسمت نمایشگاهی و معرفی این ژورنال و ارتباط مستقیم میان مدیران علمی این ژورنال و مخاطبین آن و نیز جامعه علمی قلب و عروق کشور بود.

 

حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق حضور تاثیرگذار اعضای هیات علمی مرکز قلب تهران در کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *